איך זה עובד?

צפו בסרטון להדגמה מלאה:

תרגילים איזומטריים – המסלול המהיר לכושר

עשיתם פעם אימון יוגה? יצא לכם לבצע תנוחת פלאנק? מעולה. אז כבר ביצעתם אימון איזומטרי!

אימון איזומטרי הוא אימון שמיועד להפעיל את שרירי הגוף מבלי לבצע תנועה של המפרקים, כלומר – באופן סטטי, בדיוק כמו פלאנק או החזקת תנוחת יוגה. אלה תרגילים שמטרתם לחזק ולחטב את הגוף, כאשר הגוף שלכם הוא חדר הכושר בעצמו!

האפליקציה של מכשיר Activ5 תתעד את ההתקדמות שלכם ותיתן לכם מוטיבציה להשתפר!

משום שהמכשיר מתאים כל אימון בדיוק לרמת הכוח שלכם, תוכלו לקבל הנחיות ברורות להמשך; האימונים יהיו מאתגרים אבל תמיד אפשריים, ואתם תוכלו לעקוב אחרי ההתקדמות ולהתמלא מוטיבציה להגביר את רמת הכוח שלכם לאורך הזמן. 

כושר בין כפות הידיים שלכם – כיצד להחזיק את מכשיר Activ5?

01. הפעילו לחץ על המכשיר באמצעות פרק כף היד ולא כריות כף היד.

02. בכדי להפעיל שרירים באופן ממוקד, הקפידו לפסק את אצבעות כף היד ולא לשלב אותן זו בזו.

3 שלבים פשוטים להתחיל להתאמן עם Activ5!

כל אימון עם Activ5 מותאם ישירות לרמת הכוח שלכם. על מנת להבטיח התאמה אידיאלית עבורכם, הגדירו את הכוח המירבי שלכם, כבר מהאימון הראשון.

הכנסו לתנוחה ולאחיזה המוצגת לכם באפליקציה, ואז הפעילו כמה שיותר לחץ, עד תום הזמן.

הכוח המקסימלי שלכם ישמש לכיול האימון, כך שהוא יהיה מאתגר עבורכם, אבל עדיין אפשרי, מה שיסייע לכם להתחזק מהר יותר.

על מנת לעקוב ולהגביר את כוחכם באופן מדויק לאורך הזמן, אנו ממליצים על כיול מחדש של הכוח המקסימלי שלכם כל 7 עד 10 ימים.

עקומת הלמידה

כאשר הכוח המרבי שלכם מהווה את נקודת ההתחלה, אפליקציית האימון של Activ5 תיצור לכל אימון עקומת למידה.
המטרה שלכם תהיה להפעיל כמות לחץ מספקת, תוך שמירה על תנוחת האחיזה המוצגת, כדי שהנקודה המרחפת על המסך תישאר בקו ישר. תוכלו להפעיל יותר או פחות עוצמה כדי להזיז את הנקודה מעלה ומטה.